Monstergolfen! HAHA

Kom nyss hem, har varit en lååång dag idag, ganska rolig faktiskt.. :)

När ja slutade skolan så gick jag, nathalie och Linn till Bvc och mötte mina systrar så satt vi där och väntade på att Linda skulle bli klar, efter det så gick jag, Nathalie, Sofia och Linda hem till Fia och fikade! Mys! Satt vi där i nån timme sen kom älsklingen och Isak och hämtade mig så åkte vi och hämtade en bil åt älsklingen! Haha en liten Golf, haha MonsterGolfen, se upp om ni ser en vit golf.. Haha. Vaa faan den kanske inte är världens snyggaste men om man får en helt fungerande bil helt gratis så tackar man inte neej ;) De är bara att tuta och köra..

Efter de så åkte vi hem hämtade en film, lämnade den på Ica åkte hem igen och åt mat och sen hopp in i bilen igen och ner till Fia och Jocke och fika! :) Meen de har varit en mysig dag!


Jag har fått varit med dom jag älskar idag och det glädjer mig!


Nathalie, du ska veta att jag älskar dig såå sjuuukt mycket! Saknar de vi hade förut (vänskap) haha så ni andra inte missförstår.. <3 Du är en sån underbar tjej ska du veta!


SÅådär jaa, nu blire först en ansikts skrubb och sedan en ansiktsmask! ;) <3

Slänger upp en bild så får ni se hur ssshnööög jaa e i ansiktsmask!


See yoou! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you <3

2010-09-13 @ 23:39:54
Postat av: Peaarl

Taack älskling, älskar dig också! <3

2010-09-14 @ 08:55:57
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0