Hallooojj!

Hej där mina fina!
Kul att ni kommenterar, de glädjer mig!! :)

Idag har jag bara suttit i centrum och fikat med trevligt sällskap..
Sen var de ju tandläkaren 16:40 och jag har varit bedövad ända sen dess, de släppte lixom nu ni kan ju bara räkna hur många timmar de är lixom... Och de va inte bara kinden som va bedövad utan halv ansiktet för de va ett sånt konstigt ställe som dom lagade hålet på så man kommer åt nerver när man bedövar så de är inget "ovanligt" att halva ansiktet blir bortdomnat (själv tycker ja de e konstigt)

Efter tandläkaren kom Kim och Pappa och hämtade mig och Sara så åkte vi till tippen och slängde massa skit eller Pappa & Kim fick slänga medans jag och Sara satt i bilen och mobil-nörda ;) Sen gled vi hem och åt, stackars mig kunde inte äta något för då hade jag tuggat sönder tungan och kinden så de fick bli varma koppen men de är ändå sjukt gott.. :)

Pappa skulle åka till stallet för de kom en tjej och kollade på hästen så Jag, Sara & Natha följde med och kollade på.. Älskar att kolla på när andra rider, tycker att de är kul å se för alla rider så olika på något sätt :)
Pappa och Camilla ska göra sig av med hästen *tråkigt* jag som tänkte börja rida nu när de börjar bli varmt, men va fan de finns fortfarande hästar kvar som man kan låna *hihi*

Nu sitter vi här Jag, Natha & Kim och väntar på att Pappa ska komma hem med bilen så vi kan åka iväg och hitta på något (nej min pojkvän har ingen bil, och JA jag ÄLSKAR han ändå) <3
Får se vad vi hittar på för något skojj.. :) Skriver senare när ja kommer hem så ni har något att läsa om!

Nu har jag skrivit riktigt mycket tycker ja så nu får de räcka :)

See yoou later babes!

(Gammal bild, från nyår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0