OJ!

Såg att bilderna vart dubbla? :/ Eller är de bara jag som ser så? Aja skit samma, nu har jag lagt upp bilder iaf. :) Vaknade sent idag också och har ingen aning om vad jag ska hitta på.. Just nu sitter jag i soffan hemma med min älskling och hans pappa å Elda såklart! ;) Skulle behöva ta mig en promenad till affären och handla lite bröd å sådär, allt är slut här så fick äta vaniljlass med varma hallon till frukost, haha! Orkar inte ställa mig å laga MAT.. Tänk vilka problem man kan ha :/ Det snör iaf inte så det är skönt, de kan de få göra när man ligger och sover.. :) Hihi.. Kan ni tänka er att om 4 dagar så är det julafton, kommer ihåg när man var liten och man satt å räknade dagarna flera månader innan julafton, haha sjukt.. Nu är det ingen "stor" grej utan nu är de bara en mysig tradition. Eller hur ser ni på de hela? Håller ni räkningen? Vad brukar ni mina läsare göra på julafton och nyår? Själv har jag inga planer alls på nysår vet bara att ja måste köpa något fint att ha på mig, men vad man ska hitta på har jag ingen aning (tråkigt) men sant.. Har ni några tips? Nu får ni hjälpa mig här.. Så kör igång att kommentera!! :) Puss på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Japp, julen e mysig! =D På nyår ska jag förmodligen vara med min mans familj, jag hoppas de för de va mysigt sist vi va med dom =)

2011-12-20 @ 19:34:26
Postat av: Malin

Okej det låter riktigt mysigt! Jag har alltid firat med familjen (mamma,pappa) och alla syskonen.. Men hoppas på en liten förändring de här året kanske fira med min pojkväns sida :) <3

Kul att du svarade! de uppskattas :)

2011-12-20 @ 19:43:43
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: loppan

Kan du inte berätta lite om ditt liv ?

Vad du gör just nu? Vad är dina fritidssysslor?



Gillar din blogg :-)

2011-12-21 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0