Sådär!

Nu kan ja sätta mig å blogga! :) vaknade av att min bror och hans två kompisar knackade på! Han hörde att ja skulle sälja bilen och ville provköra den så de har jag gjort på morgonen kl (11) hihi.. Sen kollade jag på julkalendern å sådär.. MYS! Och nu kom min bästa hem Kimmiieee!! (pojkvän) så vi klippte klorna på vår prinsessa å nu fixar han med bilen.. Undrar vad man ska hitta på idag.. :/ eller är dagen slut? Hmm.. Måste laga något gott till middag idag också, va kan de bli? Guud vilka problem ja börjar få.. :( och jag tänkte passa på att fråga er om ni vet någon lägenhet som ska hyras ut? SÄG TILL DÅ! <3 nu ska ja laga mat! Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför ska ni hyra en lägenhet om ni precis har flyttat till hus?

2011-12-22 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0