Snow! :)

Nu är jag hemma hos syster vi har varit hos farmor sen 14:00 idag.. Puuh! Lång dag men riktigt mysigt! :) Nu ska jag bara vänta på att Kim ska bli klar med bilen, vi har köpt en Volvo 740 som vinterbil :) Naajs! Men det är tydligen ett litet fäste på avgasröret som lossnat så de är lätt fixat! :) Däremot ligger våran andra bil på Blocket för den som är intresserad av en fin bil men gammal (2001) det är en Seat Leon (stella) 1,6 den är blå, om ni är är sugna på att köpa en bil så gå in å kolla så kanske vi kan fixa ett bra pris :) Namn på säljaren är Malin & Kim! Ska lägga upp bilder lite senare på vårat fina hem, men måste hem först å fota lite hihi! Nu börjar de komma snö också vilket är skönt men hatar att de ska smälta hela tiden! Jag vill ha en vit jul så man kan åka till någon backe också å åka pulka å "vara" barn igen, de är riktigt kul.. :) Saknar lite när man var liten å bara kunna leka hela tiden å slippa tänka på räkningar å jobb å blablabla! Och nu när de är snö ute så kan ja använda min super fina jacka som jag fick av min underbara pojkvän i tidig julklapp, de är en jacka jag alltid har önskat mig det är en Boomerang (Alexandra) tror ja modellen heter, å nu är de inte så kallt men ja kan verkligen lägga ett gott ord för jackan och det är att ja absolut inte kommer att frysa den här vintern! ;) Är verkligen jätte glad över att ja fick den! Han är BÄST! Nu har jag skrivit en del..vilket är ett plus i kanten tycker jag :) Men ni kan ju kommentera om de är något speciellt ni vill att ja ska skriva om typ om ni har några frågor eller nått sånt. De är alltid roligt.. Sååå vi "hörs" senare mina vänner :) Pussigull!

Kommentarer
Postat av: loppan

Berätta lite om vad du gör om dagarna? :-)

2011-12-20 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0