Sry för sent inlägg..

Vaknade rätt sent så jag tänkte att ja skulle blogga när ja fick en liten lucka. :) Mina morgonrutiner; Går upp från sängen och sätter på mig några mjuka kläder sen blandar jag Oboy shit skulle inte klara mig utan de på morgonen.. Sen går jag ut för att röka och släpper ut hunden så hon får göra sitt medan jag röker. Sen fixar jag mig. Slänger i mig några mackor å sen lång promenad med Elda ;) Rätt slappt faktiskt.. Fick en kommentar; Varför ska ni ha en lägenhet när ni precis flyttat. Jo det är såhär att vi hyr huset och det är en egen brunn som dessutom är handgrävd så vattnet försvinner heela tiden, vi fyllde på det förra månaden med 13 kubik vilket är jätte mycket och ska räcka ungefär 1 år för två personer men de är redan slut och det tycker jag inte är okej.. Hyr man ett hus ska de självklart finnas vatten.. Men de hindar inte oss, vi får helt enkelt leta efter något nytt och sålänge så ska vi bo med Kims pappa.. Han har en lägenhet som vi får dela med han :) De är bra sålänge tills vi hittar något annat att hyra eller spara till att köpa en lägenhet.. :) Just nu sitter jag hemma hos mig syster och passar Simone som ligger och sover.. Hoppas Natha kommer hit snart och håller mig sällskap... Elda är inte speciellt mycket till sällskap för hon ligger nämligen också och sover.. Haha faan va trötta alla ska vara hela tiden.. :) Har inga andra planer för idag faktiskt.. Fia (syster) frågade om vi ille äta middag här idag så ska prata med min käre pojkvän och kolla om han har några andra planer annars blir de väl till att hänga här hela dagen.. Vilket jag inte har något emot.. För jag älskar att vara här och umgås ! Nu ska jag sätta på lite kaffe och gå ut och ta en cigg.. Skriver senare. Puss på er mina fina läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0