Fullt upp!

Heej!

Ursäkta för dålig uppdatering men har suttit vid datan i en sek och bokat en film...

Vaknade tidigt idag (för att vara jag, 10:00)
Gick upp och fixade mig för att gå ner till mina kära vänner! Satt där och snackade å sådär, fick mina lösögonfransar som hade kommit :) Sen så pratade jag och Nathalie med specläraren så vi ska fixa ett G i Svenska A! Naajs faktiskt..

Sen gick jag och Linus och hämtade lilla Simone på dagis och tog en lång fika som sedan blev mat :)
Efter en stund så dyker Kim upp och sen Fia MYSIGT! <3 Så vi satt där en stund och sedan mot en Second hand affär där jag hittade lite kap: En klänning/linne (kommer ha den som klänning) för 45 kr, en väska som ja tror han varit ganska dyr för endast 50 kr och sen en genomskilng "blus" 40kr as snygg med en liten bh/topp under! ME LIKE! Så snacka om att hitta bra grejer! Älsklingen hittade ett par skit dyra jeans för endast 95kr som satt hur BRA som helst på han! <3

Efter "shoppandet" så gick tjejerna och killarna åt skilda vägar så jag och Fia gick hem till henne och jag har busat med Simone som f*n, shiit vad kul vi har haft idag (min lilla prinsessa) hon är helt underbar.. Snacka om att min syster har ett sånt himla underbart barn, och att jag får chansen att umgås med henne Ååh, de gör en varm i hjärtat kan jag säga! <3

Kim dyker upp hos Fia då vi blev bjudna på middag, GOTT! Min syster är riktigt duktig på att laga mat kan ja lova er.. + poäng!



Jag hade bokat en bio film till mig och baby: Min låtsas fru, som min syster ville följa med på och SJÄLVKLART så fick hon de så vi slängde in henne på en plats breve oss.. Filmen var riktigt bra, jag älskade den. Den var underhållande jag skrattade väldigt mycket och jag är den som aldrig brukar skratta åt filmer, medans Fia satt och grinade haha hon STOR bölade (känslig?) SÖT! Kim satt också och garvade ikapp med mig :D Filmen fick än att tänka väldigt mycket samtidigt som den va väldigt underhållande.. Och tycker ni inte att det är heelt sjukt att Jennifer Aniston fortfarande är så JÄVLA snygg? Kommer hon någonsin bli ful? ALDRIG, hon är en riktigt vacker kvinna! Han gjorde de rätta valet som valde henne!

JENNIFER ANISTON



VS

BROOKLYN DECKER

VEM HADE NI VALT SOM KILLE?


Jag idag påväg till bion, lite uttråkad i bilen? ;)
(ursäkta dom suddiga bilderna!)




God natt på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0