Haalluuu!

Som sagt jag är riktigt dålig på att blogga.. Ska försöka bli bättre, jag tycker ju att det är roligt så varför gör jag inte de då? Vad har hänt sen sist?  Hmm, jag var ju på Rhodos där de var riktigt fint och RIKTIGT varmt! Vi hade det jätte roligt/mysigt! Sista dagen så gjorde vi en varsin tatuering en rosett som menar att vi "knöt ihop resan och åkte hem" ni kanske inte förstår men men. :) Hela resan var en spontan grej ingenting var planerat.. Vi båda ville åka utomlands och så sa vi men va fan vi åker då så satt vi och kollade och tog en sista minuten :)
Och JA jag vet att många TÖNTAR just nu tänker åå men sån har ju Kissie jävla wannabe men hallå, tror ni att hon är ensam i världen med att ha en rosett i nacken? NEJ! Plus att jag har tänkt göra en sån långt innan jag ens visste vem människan var! :) Och dessutom så är min MYCKET snyggare än hennes!

Bilder från Rhodos. Har inte alla har bara dom ja tog med mobilen.. ska be å få alla andra..





När jag var där nere så fick jag ett jobberbjudande från Sverige som dagisfröken och jag tackade SÅKLART JA! Så just nu jobbar jag som vikarie på ett dagis, vilket är riktigt roligt.. Älskar ju barn så de passar perfekt! :)



Å nu ska jag berätta en riktigt underbar sak!

När planet landade så visste jag att min älskling skulle hämta upp oss på flygplatsen jag var lite spänd faktiskt.. Hade saknat han så inihel*ette! Vi pussades en stund och sedan gick vi ut till bilen, Frank var med också Kims kompis, jag frågade varför då jag bara fick svaret han hade tråkigt.. Ja tyckte Kim betedde sig lite konstigt.. Vi åkte till täby men Frank "åkte hem" och släppte kims syster och sedan åkte vidare hemåt, kim höll på och skicka sms å va konstig, jag frågade vem de va ifrån å då sa han att Frank sa att han skulle sova nu.. Hmm konstigt, varför skriva så? Väl hemma så kastar jag mig ut ur bilen för ja ville springa in till Elda som jag hade saknat som FAN! Kim skyndar sig ut ur bilen också och in efter mig. När jag kommer in så var det tända ljus vart jag än tittade det låg rosblad på hela sängen och på mattan på golvet så stod det I <3 U med rosblad.. Jag fick en chock började kolla runt efter Kim men vart tog han vägen då han tar min hand och sitter på knä nedanför mig och frågar: Malin, vill du gifta dig med mig! ÅÅÅ har jag världens underbaraste pojkvän eller!!! <3 Såklart så svarade jag JAAAAAAAAAAAA!!! <3


Och det där med att han var konstig var för att Frank åkte och tända ALLA ljusen innan vi kom hem :) Han hade verkligen planerat allt! <3 Mitt hjärta!

Såå nu har jag skrivit riktigt mycket har nästan kramp... Nu ska ja äta lite frukost och sen ta en cigg å ringa mitt hjärta! :)








PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis massor med Grattis!! Och va kul att du e tillbaka, har saknat att läsa din blogg. rosetten är skit snygg! å vem e kissie?



kramar

2011-10-02 @ 21:15:05
Postat av: Jossan

Grattis sötnosar :)

2011-10-06 @ 15:33:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/josefinelarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0