4 abborrar! :)

Kom typ precis innan för dörren har bara hängt upp tvätten så nu ska jag slänga upp ett inlägg nu innan läggdags :)

Jag och älsklingen var ju och fiskade bara han och jag GUD vad mysigt det var! <3 Och vi fick 4 abborrar jag 3 och Kim 1 hihi.. ;) (FISKEKUNNGEN) Haha!

Nu ska jag bara hoppa in  i duschen och fixa iordning mig för att lägga mig ner och sova, är faktiskt rätt trött och klockan är typ ingenting, jag brukar fan alltid vara uppe till 1 iaf.. Men det är skönt att lägga sig i bra tid nångång. Kim ska ändå upp och jobba imorgon så kan göra det lätt för han att somna när jag också ligger i sängen <3



Imorgon har jag inga planer, om det är fint väder tar jag nog en promanad ner till centrum med Elda och fikar lite.. :) Vilket är riktigt mysigt så HOPPAS på sol imorgon..


Sådär ska inte babla på i onödan skriver imorgon, GOD NATT <3

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0