Sorry men...

Kommer inte in på bloggen på mobilen och har inte haft tillgång till datan då jag inte har varit hemma.. :(
Asså vet inte vad det är för fel på blogg.se appen. :/ Någon mer som har samma problem? Jag skriver rätt mail & lösen men kommer ändå inte in..

Därför har ni inte fått någon magbild för jag tar ju kort med mobilen så mobilbloggar jag å då lägger jag ju upp bilder när jag kan men nu har de ju varit stul..  Hoppas de funkar så jag kan lägga upp en bra bild..

Tänkte kolla med min syster om hon kan ta lite finare bilder på mig med hennes system kamera så jag kan bjuda på jätte fina bilder.. <3 Skulle vara riktigt roligt.



Idag kom Mamma, Pappa, Linda & Cazper hem från Thailand så nu är det fullt hus igen <3 Vilket är riktigt mysigt eftersom jag har saknat dom alla jätte mycket! :)


Nu ska jag bara umgås med min älskade familj och bara mysa.. Skriver senare..




Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Milla

har en vän som också bloggar här och hon har samma problem som du. vill ju ha magbilder =). hoppas allt e bra kram

2012-07-09 @ 14:28:10
Postat av: Ida

http://idafanclub.blogg.se/2012/june/lista.html Gör den här listan :)

2012-07-12 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0