STÄDA, RENSA, STÄDA, RENSA!

Heej alla glada.. :)

Jag och älsklingen har storstädat idag hela huset, älskling damsög och jag skurade alla golven puuuh, är helt slut nu, sen gick jag in i garaget och tömde "lite" häst saker som jag ska sälja imorgon, det är såhär att om det inte spöregnar imorgon som det står att det ska göra men man vet aldrig, så ska jag och min syster sälja saker imorgon på täby galopp, allt från barnkläder, damkläder, hästsaker (till häst & ryttare), skor och jaa nästan allt du kan tänka dig, vi kommer ha jätte bra priser och allt vi säljer är nästan nytt (de mesta har prislappar kvar) så om ni har tråkigt imorgon så kom och fynda på täby galopp så kanske vi ses där ;)

Nu ska jag sätta mig ute på altanen och sätta pris på alla saker så det bara är att åka imorgon (ska nämligen vara där kl.10 imorgon) Så det blir spännande.. :)


Snart kommer Nathalie hit och hjälper mig med allt "skit" också så¨de blir bra..
Sen har jag väl kanske planer på att åka hem till syster och fika om inte hon har några andra planer hihi..



Mina två hästar jag haft <3
Första är ett Kallblod och andra är ett Fullblod, saknar båda så
sjukt mycket så det gör ont i mig! <3




Skriver senare mina små gullrumpor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0