Tagit mitt första dopp. :)

Sådär har tagit mitt första dopp idag i poolen vi köpte, de va rätt kallt men ändå mysigt! :) idag har jag fixat med massa papper som ska skickas iväg å sådär :) duktig tjej! ;) håller på att tvätta lite kläder också så väntar på att maskinen ska bli klar så vi kan åka och fiska jag och min älskling.. Det är så mysigt att fiska, man känner sig verkligen lugn och allt är så tyst och skönt! Måste dock köpa en flytväst till min hund så hon kan följa med så man inte behöver vara orolig att hon ramlar i, hon kan tyvärr inte simma då hon är för framtung haha så de är bara rumpan som sticker upp haha! Bjuder på en bild från badet idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0