Dålig uppdatering idag, SORRY!

Heej mina fina läsare! :)
Idag när jag vaknade så fick jag väldigt bråttom för skulle till barnmorskan och lyssna på "kevins" hjärtljud och gå igenom lite saker med henne :) Alltså vet ni hur lycklig jag blev när jag hörde hans hjärta dunka, det finns ju en sån där apparat som man kan köpa och ha hemma fatta vad underbart å bara ligga i sängen på kvällarna och lyssna på bebisens hjärta! <3 Jag MÅSTE/SKA köpa en sån, punkt slut!
Höll iaf på att börja gråta när jag hörde iaf.. <3 (av lycka)
Efter de så åkte vi hem pga, jag har mått dåligt typ hela dagen har bara legat och tagit de lugnt, vet inte vad det är med mig idag, kanske börjar bli sjuk eller nått.. Menmen..
Kollade nyss på en film "En gång i Phuket" den var sjukt bra om man frågar mig, gillar svenska filmer som fan! :)
Nu ska jag nog sätta på en till film och mysa ner och sedan sova.. Jag skulle kunna ligga i sängen hela dagarna och bara ta de lugnt å mysa! (om katten själv får välja) ;) hihi!
Skriver sen mina kära läsare! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0