Kvällsinlägg! :)

Hej alla! :) idag har jag hunnit med mycket.. Åkte till Täby med syster Fia och Kim.. Vi åkte till en second hand affär i Täby liten & stor tror jag den hette, dom hade SJUKT mycket kläder till bebisar men dock väldigt dyrt. :/ när de är begagnat tycker jag de ska vara billigt.. Efter de tog vi en prommis till Täby centrum och vi kollade runt i affärer och jag fick med mig BRA saker hem två par mamma byxor och en bh i min storlek, haha!! Tuttarna har växt son fan å jag har inte hittat en enda som har suttit bra men nu lyckades jag! YES!! :) sen köpte jag ett jätte fint halsband & en ring :) sen åkte vi hem till Fia och fikade lite då jag kom på en super bra ide att åka och köpa en pool så de gjorde vi, hihi! Så imorgon blire att få ihop poolen och fylla vatten för i helgen ska de "tydligen" bli bra väder. *hoppas* :) tar bilder på poolen imorgon och de jag har köpt! Bra ide va? ;) nu ligger jag i sägen utmattad och ska sova snart.. Så vi hörs imorgon mina underbara läsare. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0