Sol :)

Heej alla glada! Idag är det sol! Eller ja sol moln sol moln men de är iaf sol! :) hihi! Sitter på baksidan och kollar på när Kim har klippt gräset och fixar med poolen :) snacka om skönt att kunna sitta i den snart å svalka sig när värmen kommer på riktigt! NAJS! :) idag ska vi åka en sväng till Täby så Fia kan lämna tillbaka kläder hon köpte igår som inte passade. Och jag ska förbi min gamla chef och lämna papper som han ska fylla i. Ikväll ska vi laga jätte god middag, de blir laxfilé med färskpotatis och kall dill sås! GOTT! Efter de ska jag och Natha gå på bio och se filmen LOL som den heter, den verkar bra, en riktig tjej film! De gillar jag! :) skriver senare ska kolla om älsklingen min behöver lite hjälp. :) puss på er! Här har ni bild på mitt nya halsband, resten kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0