<3

Nu säger jag & min prinsessa GOD NATT! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Malin, vi har ju inte direkt haft nån kontakt så riktigt men hörde att du var gravid och var tvungen o kolla in bloggen om det stämde och det gjorde det ju, så stort GRATTIS till bebis!! :)

Hoppas att ni mår bra och njuter till 100% nu, är själv beräknad till 19 Juni :) Ni har en riktigt underbar och spännande tid framför er!



Kram Amanda Hedren



2012-03-21 @ 11:51:06
Postat av: Malin

Hej! Tack så jätte mycket! :) VA ÄR DU? Det hade jag ingen aning om.. :) Gud vad roligt! Tack desamma, hoppas allt går bra för dig! <3

2012-03-21 @ 12:34:17
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe ja det är jag, bor i vaxholm nu så har inte vart i vallentuna på hur länge som helst :p

men allt har gått jättebra så nu går man bara o längtar tills lilltjejen kommer ut :)



Har du vart på något ultraljud eller så än? <3

2012-03-21 @ 13:35:28
Postat av: Anonym

Ska du få en tjej? Åå gud vad roligt för dig! :) nej inte än :/ vill också veta könet.. Är så himla nyfiken! har du fått stor mage? Här ta mitt nr så kan vi messa om du vill :) 0735504458

2012-03-21 @ 18:15:09
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0