Hej å hå!

Heejsan alla, var på riktigt dåligt humör igår då jag berättade för min chef att jag är gravid och tror inte att han tycke de va så aktuellt.. :/ Men men får bara gå och vänta och se hur de går.. :(
Slutade sent igår 22:00 så gick bara hem och kollade lite på tv och sen somnade jag..
Vaknade för en stund sen och har ringt facket och pratat med dom och fått tips å sådär om hur jag ska göra.. Sen så har jag ätit frukost och suttit på balkongen och njutit av att sommarn snart är här! :)
Nu gick precis min man upp ur sängen så får se om han vill hitta på nått, börjar dock jobba 17:00 idag men nått kan man väl göra fram till de? ;)
Vad ska ni göra en dag som denna?
Imorgon är jag ledig så ska möta en gammal vän Amanda och fika lite å snacka. :) MYS!
Hon är nämligen också gravid vilket jag inte hade någon aning om! :) Kul att ha någon i samma ålder som också är gravid!
Nu ska jag fixa i ordning mig men jag skriver lite senare..
image description
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas inte att din chef försöker köra ngt full spel mot dig nu. stå på dig! Att va gravid är ett underbart mirakel å att folk kan tycka att de e ngt negativt, de e bara sjukt!

2012-03-22 @ 19:03:55
Postat av: Malin

Det kan han mycket väl göra, vilket jag är jätte oroligt för att han ska göra.. Tror han ber mig att sluta om jag ska vara helt ärlig.. Men men, får se hur de blir, håller er uppdaterade! <3

2012-03-22 @ 23:26:18
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0