God morgon Sverige :)

Heej!
Vaknade upp för en liten stund sen.. Vart en väldigt lång natt igår, var på Sthlm Crusing igår med några vänner.. Vart faktiskt ganska roligt. :) Kom hem vid 5 då var jag ganska slut kan man ju säga :P

Idag ska jag min baby Nathalie och min älskling åka på bil bingo! :) Såå jävla roligt! Min bror Gustav ska också dit med sina kompisar!

Sen när jag kommer hem så ska jag och pappa äta lite kräftor, skulle gjort det igår men åkte till stan istället..

Nu ska jag väcka min älsling för bingon börjar 2 å man måste vara där lite tidigare..

Så ni får ett inlägg sen så ska ja berätta att ja har vunnit STOR vinsten! ;)


Puss och Kraaam <3





Jag, Farmor, Farfar, Farbror, Syster, Farmors syster
För typ 2 år sen i Thailand satt vi och spelade Bingo!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0