Lite frågor på morgonen :D

Är du kär? Har aldrig varit så här kär i hela mitt liv!
Är du en sportfåne?  Neej
Är du röksugen? Lite faktiskt
Är du rik? Nej absolut inte
Är du fattig? Inte det heller
Är du trött? Faktiskt inte
Är du shoppingsugen? ALLTID
Är du töntig? Kan hända ;)
Är du ressugen? Alltid
Är du skolsugen? Neej inte speciellt
Är du irriterad? Nej det är jag inte
Är du festivalsugen? Nää :/
Är du alkholsugen? Tycker inte att det är roligt längre
Är du saknad av nån? Ja det gör jag, min gamla häst Bagheera! :( <3
Smeknamn? Malle, Mallan Brallan, Muffe
Bästa åldern? Oj ingen aning
Bästa tidningen? Solo
Hur sminkar du dig?  Ja men väldigt lite på vardagarna
När stal du senast något? När jag var typ 14 år
Hur många timmar sov du inatt? Inte många :(
Vilken film såg du senast? Hmm, funny people
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook 
Vad sa du senast till vem? mm, till min lärare
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Natha Oki, :) puss
Vad gjorde du i förrgår? Var på rättegång
Vad har du gjort idag? Inte mycket gått en lång promenad till skolan
Vad ska du göra idag? Bara vara hemma och mysa med min pojkvän!
Hur många msn-kontaktetr har du? Oj, haha det är väldigt många
Vilket land besökte du senast? Thailand
Vad såg du senast på tv? Något program innan ja gick å ja mig, vet inte namnet
Vad är det för märke på din dvd-spelare? LG
Senaste köp? Redbull <3
Vad har du dåligt samvete för? INGENTING
Vad har du för skor? Svarta tygskor
Vad har du på dig nu? Leggings, långt linne och en ed hardy tjocktröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? Inget än sålänge
Skulle du säga nej till sex idag? ALDRIG, men bara med min pojkvän! :D
Är du vegitarian? NOPE
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Yees till min pojkvän innan ja gick till skolan
Vad heter dina kusiner? Har så många så vet inte namnet på alla :/
Vad drack du senast? Redbull
Gillar du att laga mat? Ibland
När sjöng du senast? Haha kommer inte ihåg
Håller du det städat? Har inte varit så bra på de men de ska de bli ändring på
Vad gör dig lycklig? Min älskade familj, Mina vackra vänner och min underbara pojkvän! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0