Mysdag!

Shulululu :)

Sitter i fåtöljen och bara slappar, snart är det läggdags med tanke på att det är skola imorgon som börjar 8:20.. Jobbigt men ändå skönt så man får in rutiner.. :)

Idag har jag som sagt varit på bil bingo, vann inte ett j*vla skit :( Men det var roligt ändå fick ju vara med mina favoriter! <3

Efter bingon åkte vi hem till Kims föräldrar i Markim, dom håller på att flytta så de är ganska tomt där nu, vi mötte iaf upp Kims mamma och pratade lite. Sen åkte vi till min syster och hälsade på en stund :) Alltid lika mysigt att åka dit och bara vara <3 Älskar min syster himlans mycket!

Magen började skrika efter mat så de var bara att åka hem och äta, mamma hade gjort en jätte god kyckling sallad :)


Jaa sen har jag bara slappat hemma och gjort absolut ingenting! :D



Jag är moster och gudmor åt den här härliga ungen!
Guud vad han är vacker!
Är så glad för min systers skull!
Älskar dig obeskrivligt mycket <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0