Tycker själv att sånt här är roligt att läsa :)

Vad har du för TV-kanaler?
Oj, det är en del :P

Har du åkt moped någon gång?
Självklart...

Har du busringt någon gång?
Haha, om jag har gjort ;)

Har du fått felparkeringsböter?
Nope, har inte ens körkort :(

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej det har jag inte gjort och kommer aldrig att hända..

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand <3

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kollar inte på sånt så mycket. :/

Kan du alla orden i nationalsången?
Nu blev jag osäker, men de ska ja nog kunna.

Badkar eller duschkabin?
jag har duschkabin men vill hellre ha badkar..

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
hmm, såg funny people härom dagen, den va rolig. :)

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin om de är med fruktkött. Annars äpple ;)

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Igår med min pojkvän på donken, haha!

Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad

När röstade du senast?
....

När åt du en hemodlad tomat sist?
Haha, ingenaning

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte vad jag kommer ihåg..

Klarar du att tanka själv?
Yees I do..

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nope!

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA

Vad var det senaste du handlade?
Cigg

Har du kräkts offentligt?
Ja det kan man väl säga :P

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja det tror jag faktiskt..

Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Ja, det har jag nog, beror vad som räknas som de.

Kan man vara vän med sitt ex?
Beror från person till person.. Men från min sida NEJ!

När besökte du ett sjukhus senast?
Typ för 9 månader sen..

Hade du mycket hår som liten bebis?
Jaa :)

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget personligt, Tele2´s egna tror ja :P

Vad har du i din väska?
Mobil, plånbok, nycklar, babycreme, extra tröja, cigg, tändare..

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Först ta en godnatt cigg, sen mysa med min underbara pojkvän <3
Vad är du tacksam för idag?
För att min pojkvän, mina vänner, min familj är BÄST! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0