Fredag!

Heelluu!

Idag är det Fredag! Är tyvärr fortfarande sjuk! :( Men nått måste man ju försöka hitta på idag, älsklingen ska på firmafest så ja ska leka med Nathalie idag! <3

Vaknade imorse av att Fia ringer mig och säger att ja måste komma hem till henne och fika så jag hoppar upp i sängen och går hem till henne! :) Gick förbi Ica och köpa GODA lussebullar! Mysigt!


Just nu ligger jag i Nathas säng och kollar på henne när hon fixar sig! När hon är klar så ska vi rulla hem till mig å färga mitt hår å så ska jag fixa mig lite! Kan ju inte gå runt i mjukiskläder på en fredag! Nää fy faan!

Förresten jag har tydligen Namnsdag idag! Grattis på mig ;)

Vad ska ni göra idag då?!?

Slänger upp ett inlägg lite senare för nu ska jag mysa med PUMA! (nathas hund)

VÄRLDENS FINASTE AMSTAFF! HUR SNÄLL SOM HELST OCH SÅ JÄVLA UNDERBAR!
FINNS INGEN FINARE ÄN HENNE! <3



Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0