Imorgon gäller de!

Heelluu!

Vart väldigt sent igår hämtade ju pappa i Globen, haha han va rätt lite dragen ;) De va lite roligt!
Sen slocknade jag och min Kim på stuts! Haha!

Vaknade ganska sent idag å har bara tagit de lugnt, vi har varit hos syster Fia å fikat å myst efter de tog vi en sväng till stallet och tog in hästarna å fixade lite hö tills imorgon!
Alltid lika mysigt att åka till stallet, det är så lugnt och pappas häst Rocky är såå UNDERBAR!

Just nu är vi hos Kims föräldar och myser och snackar lite skit :)
Sen blir de väl hem å sova, baby jobbar imorgon och jag e ledig! SÅ skönt med ledighet, är väldigt skoltrött just nu! :( Och imorgon ska ja göra LÄPPFÖRSTORING! Fy faan va nervös ja är!

Snart är det lov och sen praktik, hur skönt som helst!

Får se om ja slänger in ett inlägg senare ikväll men de tvivlar jag på!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0