Mys nyår!

Heejsan!

Har varit vaken sen 10 och fixat lite och sen tog jag det lugnt gick typ en fjortisfilm på 5an som ja satte mig ner på golvet och kollade på.. Haha den va dålig men ändå så kunde ja inte sluta kolla ;)

Har precis fixat min systers(linda) hår :) Plattat de och lagt i lite volym och silkesdroppar! :) Ikväll ska hon vara fin tycker ja! :)

Nu tar hon på sig alla Mary kay produker hon köpt av mig :) Sen ska ja sminka henne lite va de nog tänkt!

Sen ska ja fixa mig själv duscha å sådär :D

Ikväll ska vi bara vara hemma å ha en riktigt mysig nyår med familjen, tror min fina vän Nathalie kommer hit och firar med oss <3



Skriver sen när ja e klar!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0