Snart är de Lov!

Hellu Bitches and hoes! :D

Har haft fullt upp, därför har ja inte skrivit föräns nu!

Vaknade ganska sent så gick ja upp å tog ett glas Obóy och sen gick ja ut å rökte (samma som varje morgon)

Sen så kom Sara hit å är fortfarande här och myser med mig och Elda! :)













Har passat på att städa och plockat undan så de är fint här hemma tlls baby kommer hem! <3
Kul att överraska honom! Annars brukar de va han som dammsuger! :)

När älskling slutar så ska vi nog hem till Sara & Kippe och spela spel :) Mys!

Ska prata med älskling om nyår också ja vet redan vad jag vill göra så måste bara prata och planera med han!

Vad ska ni göra på nyår?




Snart är de julafton också shiieeet va tiden går fort! Vi ska bara vara hemma under julen och mysa med min familj så kanske vi glider förbi Kims föräldrar om inte baby ska ta någon öl!
Idag har jag också skrivit upp allt vi ska köpa till folk så de är klart de är bara att gå och handla de! :)




Nu ska ja inte tråka ut er see yoou soon! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0