Heelt okej!

Heelluu!

Skoldagen idag var helt okej, ska inte klaga, väldigt slappt å inte mycket plugg alls! ;) Mee Like!

Just nu så sitter jag hemma hos min syster, lyssnar på musik och myser med henne och Simone! :)

Har inte så mycket att skiva om egentligen, men idag ska ja på "möte" samt middag ang. Mary Kay, då ja sa i tidigare inlägg att jag har blivit hudvårdskonsult! ;)

Så ja skriver ett inlägg sen om hur de gick och sådär!

Förresten, är det någon som har något bra förslag hur man kan fira födelsedagar? Då man inte vill gå ut på krogen, vill hitta på något mysigt med mina flickor! <3


Jag funderar på att ändra lite i min vardag, så som sluta röka och börja träna! Tror ja kommer må väldigt bra av de, måste bara intala mig själv till att verkligen sluta.. Kanske ska börja rida lite också, vad tror ni om de? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0