Hos Saraa! :)

Heelluu babes! :)

Idag hade jag så himla svårt att vakna, Natha fick ringa mig typ 18 gånger tills jag gick upp!

Jag och Sara håller på med ett arbete om August Strindberg, har kommit ganska långt faktiskt! Ska vara klart tills på Torsdag men vi blir nog helt klara idag, vi sitter hemma hos Sara just nu och ska renskriva allt och sådär! :)

Har inga planer alls för idag om jag ska vara helt ärlig! Vad ska ni göra idag?

Det kommer komma upp en ny header om ett tag så ni vet! <3


Saknar min underbara pojkvän som är på jobbet! Men får träffa han sen! Han va så gullig imorse när han åkte till jobbet han väckte mig vid 5 (innan han åkte) och pussade på mig å va hur mysig som helst! Det finns fan ingen som är så jävla underbar som han är! Och han skickade världens finaste sms idag också när ja va i skolan! Gulliplutt!




Näää nu ska ja plugga! See yoou babe! ;)

Jag & Sara OCH Jag & min älskling! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0