Kaffe kick! ;)

Heej på er mina söta läsare! <3

Idag har jag inte gjort så mycket utan nu på kvällen så hälsade vi på min pojkväns föräldrar och drack kaffe, kaffe å kaffe! Haha det ända jag har druckit idag är KAFFE! Får nog ihop det till 6 eller 7 koppar kaffe! Haha, att jag aldrig kan tacka nej! (det är ju så gott) <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men tänkte att jag kan slänga upp lite julklapps tips i nästa inlägg! Vad tycker ni om det?

Förresten du som kommenterade ang läppförstoring, tack så jätte mycket! Och sen undrar jag om du kan rekomendera något annat? Puss på dig!

Har ni några önskemål om vad jag kan skriva om? Är det något ni vill veta? Är så himla svårt att bara sitta framför datan och försöka komma på vad man ska skriva!




Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag rekommenderar istället perlane, resultatet blir grymt.. Det är lite dyrare kanske men det håller längre också :) Så det är de väl värt! :)

2010-11-26 @ 00:58:44
Postat av: malin

Taack så mycket! <3

2010-11-26 @ 08:02:08
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0