Lååång dag!

Puuuh, den här dagen har gått väldigt långsamt men den har varit lärorik!
Kom nyss hem från ett unitmöte ang Mary Kay, vi har möten varje måndag då man får massor med applåder och pushar! Varje gång man kommer därifrån vill man bara sätta sig ner med sin kalender och BOKA BOKA BOKA! Får ta de imorgon, lite sent att ringa runt nu :P Men jag har iaf 3 stycken jag ska ringa imorgon! Snart är det jul och det är säkert MÅNGA som vill sitta hemma och njuta av massa produkter och samtidigt handla julklappar!

Älsklingen ligger och sover och är heeelt död efter jobbet idag! Hehe söt han är! <3
Själv är jag inte speciellt trött, men de är ju skola imorgon så måste ju ta mig i kragen och sova snart.
Imorgon så ska vi på bio med skolan på Söder, faan gick ingen på camera eller sergel så de fick bli söder, men va fan skolan bjuder så varför inte! ;) Gratis är gott eller vad säger man?!?

Fikade idag också med väldigt omtyckta människor, Sofia, Camilla och Lizza å såklart Simone! <3 De vart lyckat som alltid! Tjejsnack och mys! Me like a lot!

Nää nu ska ja göra lite nytta!
Puss på er! <3

Den här parfymen kan jag rekomendera starkt! Den luktar så j*ävla underbart!
Och det som är så himla fint är att man kan skriva en hälsning i kartongen!
En perfekt juklapp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0