Liten paus :)

Sådär nu är jag på banan igen, har haft lite att stå i :)

Jag hade en underbar födelsedag! Jag jätte fina saker: En jätte fin rosa ed hardy dress, leggins me skinn, örhängen, läppförstoring, pengar, jätte fina vantar, en parfym! :) Är hur glad som helst! Och tack alla som kom, de va hur kul som helst! :)

Nu på måndag gäller de, då är det läppförstoring som gäller! OM jag är nervös! ;)
Sen passade jag på att boka tandläkaren också eftersom efter nyår så börjar de kosta och då kommer man fan bli fattig! :(

Älsklingen va på ett möte imorse så när han kom hem så hade han med sig ett cigg paket och en redbull! Haha och en bamse reflex! Gullunge! <3

Idag ska jag bara vara i skolan och sen hem och ta det lugnt, är väldigt trött idag, orkar inte göra så mycket!
Det är så jävla kallt ute också! FAAN!

Haha trodde att jag skulle gå till skolan imorse så Kim tog fram ett par termobyxor till mig haha! Men vem fan bryr sig hur man ser ut? Hellre de än att få frysskador på benen!

Just nu sitter vi och övar på ett prov vi ska ha! Fy vad jag hatar prov! :(

Nää nu ska jag plugga see yoou! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0