Roligt! :)

Hur många msn-kontaktetr har du? Oj, för många!
Vilket land besökte du senast? Thailand <3
Vad såg du senast på tv? Förkväll
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Samsung kanske?
Senaste köp? Två strumpor
Vad har du dåligt samvete för? INGENTING!
Vad har du för skor? Vilka skor har jag inte!?! ;)
Vad har du på dig nu? "Lack" leggings, mörkgrönt långt linne och en vit kofta!
Vilken musik har du lyssnat på idag? Olika..
Skulle du säga nej till sex idag? ALDRIG!
Är du vegitarian? ALDRIG!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Yees till min pojkvän! <3
Vad heter dina kusiner? Haha har för många!
Vad drack du senast? Tropisk Juice!
Gillar du att laga mat? Yees, jag är duktig också! ;)
När sjöng du senast? Nyss :D
Håller du det städat? Jag och älsklingen gillar att ha de fint! <3
Vad gör dig lycklig? När dem jag älskar mår bra! <3



Vad gjorde du förra sommaren: Hmm kommer inte riktigt ihåg!
Svär du för mycket: Haha för mycket!
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken färg är dina underkläder: Rosa
Vilken låt lyssnar du på just nu: Nelly - Just a dream
Vad var det sista du sa: men va fan
Vad är brevid dig just nu: ingen min pojkvän gick precis
Vad var det sista du åt: Makaroner med kyckling i tomat och basilika sås!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min pojkvän, Vänner & Familj
Har du en lavalampa: Yees fast i garaget, de är rosa playboy kaniner i!
Hur är vädret just nu: Mörkt, kallt!
Vad gjorde du igår natt: Samma som varje natt ;)
Vem pratade du sist med på telefon: Annie
Vad gör dig glad: Att få vara med dom ja älskar!
Vart skulle vilja du åka: Till Miami med min älskling!
Vill du ha barn: OM ja vill ;)
Vad ska dom heta: Hemlisssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0