Sleeptimeee!

Tjoo mina solstrålar! ;)

Är väldigt glad idag faktiskt, kan vara för att jag har ett väldigt bra liv med underbara vänner, pojkvän och famlij! <3

Åt pannkakor idag till middag vilket var väldigt gott!
Efter de så har jag bara suttit och räknat ihop lite saker man är ju egen företagare ;) Haha!
Sen så kom Nathalie och hämtade mig så åkte hon jag och Anzo ner och solade och så kom Linn dit så vi brudar tog oss en liten solning! Det är f*n bra solarium här i Vallentuna!
Efter de så åkte vi hem till Natha och kollade på efterlyst! Samma skit hela tiden *suck*
Sen tog vi en sväng med bilen och släppte Puma på en äng så hon fick springa av sig!


Nu sitter jag i sängen brevid min älskling och ska sova nu! Har sovmorgon i morgon, fy vaad skönt! Börjar 10!

Så blir väl att ställa klockan på 08:15..

Här får ni mina fina tjejer uppradade! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0