Söndag den 21 November!

Okeej hoppas de blir sista gången jag säger de här! FÖRLÅT, jaa vet jag har varit en väldigt usel människa och inte skrivit på länge men de ska verkligen bli ändring på de.. :)

Det har nog hänt lite saker sen sist jag skrev! Jag har t.ex. blivit hudvårdskonsult haha känn på den ni ;)
Så om någon vill ha en hudvårdsklass hemma så säg till (kommentera) så löser vi det! Det kostar ingenting utan man får en underbar tjejkväll hemma med sina närmsta vänner! <3 Och det kallar jag mys!

Just nu sitter jag i sängen och skriver här med hela rummet fullt med tända ljus! Det är så himla mysigt när man kollar ut å vet hur kallt de är och de snö/regnar ute och man sitter i en varm säng med tända ljus! Hur underbart är inte det? ;)

Jag fyller år snart också, de får vi inte glömma, den 29 November! Jag blir 19 år och de känns ganska meningslöst att fylla, men ett steg närmare 20, man måste alltid försöka se saker positivt! :)

Imorgon är det skola, börjar 08:20 och älsklingen ska jobba imorgon! Guud va glad ja e för hans skull! :D

Nu ska ja inte tråka ut er och ja ska faktiskt mysa med min underbara pojkvän nu! <3


Bjuder på en bild som ja tog i fredags! 
 
Funderar på att permanenta mitt hår! Vill verkligen de!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0