Chill..

Sent inlägg men har haft lite saker för mig idag som ja tycker va viktigare än att sitta vid datan! ;)

Vaknade av att de va några byggkillar i mitt sovrum, haha fy fan ligger ja här i bara trosor och sover, hur fan ska ja ta mig upp härifrån utan att ja måste visa mig naken. Haha

Dom försvann ut i några sekunder då älsklingen kastade morgonrocken på mig så ja kunde gå upp :P

Vi åt lite frukost och gick sedan ner till Arbetsförmedlingen, älsklingen satt där och ja passade på att gå och ta en fika med syster! Vart en snabbfika bara för hon skulle va med min andra syster hemma! :) Med de va mysigt! Sen vart Kim klar så tog vi tåget hem till hans föräldrar, tog en fika där och snackade lite skit så tog vi bussen hem! Faan har gått mycket idag! :) Imorgon kanske ja får praktisera, Kims mamnma ska fixa de till mig idag! :)

Har inga planer alls för idag så får se va som händer! Är lite hungrig faktiskt men känner doften av mat så snart blir magen GLAD! :D


Bjuder på två bilder tagna nyss!





Puss på er mina sööta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0