ÄLSKA REA! :D

Heeejsan!

Har varit borta hela dagen! Jag och älsklingen kan verkligen inte bara sitta hemma och ta de lugnt utan vi tog tåget till hans föräldrar och har varit där heeeela dagen! Kom hem nu på kvällen! :)

Jag och Kims mamma gick ner till Täby Centrum för att kolla om ja verkligen kunde få en praktikplats på MQ men tyvärr så va de fullt så vi gick runt och kollade lite, vi gick in på H&M för ja skulle handla ett par örhängen som passar till min ring, så va de ju MASSOR med REA så ja kunde inte låta bli att handla lite till! Har tagit bilder så lägger upp de i nästa inlägg.. Ja så gick vi ju såklart fram till en personal där på hm och frågade om dom möjligtvis inte hade någon praktikplats ledig där, men nej dom har aldrig tagit emot prao elever :/ De va de konstigaste ja hört?!? Hur kan man inte göra de? Aja skumt så vi betalade våra varor och gick upp till Åhlens och kollade där, där behövde dom tydligen personal så vem vet kanske blir något där! HOPPAS HOPPAS! Kims mamma ska ringa dom imorgon och kolla där "chefen" va inte där idag! :) Vill verkligen! Om de inte blir Åhlens så får de blir att jobba på äldreboende, heter de så? aa iallafall mata gamla och ta hand om dom! :) Jag är ju en snäll människa så de kan nog gå bra de med! <3

Har nymålade naglar nu också! Fint blev de! 


Fin sminkning? Jag i helgen! :)



Nu ska inte jag tråka ut er så slänger upp lite bilder om två sek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0