FIKA!

Wuzzzuuup!

Idag har jag varit i skolan slutade halv 4 .. :/ Ussch va sent. haha

När jag slutade kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi hem, jag ställde mig och bakade äppelpaj, vart himla mumsig.. Jaa e duktig! :D

Baby åkte till Frank och fixade med bilen och ja sitter här hemma och väntar på att Micaela ska komma och hämta mig så ska vi åka och fika! Har saknat henne som fan, har inte träffat henne på hur länge som helst.. Hon är såå himla rolig att vara med.. Så de ska bli jätte mysigt att träffa henne <3

Slänger in ett inlägg senare när ja kommer hem!


Vi två på en kräftskiva, efter de va de crusing i stan! <3




Kommentarer
Postat av: Refugees

I recomend this site

2011-01-18 @ 11:42:51
URL: http://refugees.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0