FÖRLÅT!

Heej..

Har inte skrivit på hela dagen, jag vet as kasst av mig men har haft fullt upp. Nu är jag äntligen klar med arbetet i samhällskunskap, va länge sen ja verkligen tog tag i något så mycket att ja sitter hemma frivilligt och jobbar :/ Tragiskt men sant.. :P Men jag har lovat mig själv att ja ska verkligen skärpa mig och det har ja gjort, har varit i skolan varje dag! Har varit borta en dag från skolan bara! Och det är sjuuuuukt bra för att vara jag! <3
Är faktiskt väldigt stolt över mig själv.. Har gjort ett arbete på 5 a4 sidor! Faan va grym jag är..


Nu börjar hösten rulla in och de blir kallare och kallare för varje dag som går..
Men det är bara att tänka positivt det måste bli kallt för att de ska kunna bli varmt igen. ;)
Fast det är ju skit mysigt när det är kallt ute, man ligger i sängen och myser under ett varmt täcke och har film maraton! Jag som är en väldigt mysig människa som älskar att mysa tycker att hösten/vinten är en mysig årstid. :) Det blir bara en MASSA mys!

Snart är det praktik i skolan och jag har som ja sa förut en praktikplats på MQ. Är jätte glad över det. :)
Har faktiskt redan bestämt vart ja ska praoa nästa gång också, men de e hemligt ;)

Idag har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt, slutade jätte tidigt idag åkte hem till mig med syster och hennes kille och såklart Moniiie..

Sen åkte jag och älsklingen ut till Markim (där hans föräldrar bodde) och hämtade lite saker som va hans :) Så han har hållt på och fixa och dona med sina kläder..

Vi va och hälsade på min älskade Nathalie på jobbet idag också :) Sööt hon är med sina Sibylla kläder och står där och stressar röver ur sig.. Hon gjorde himlans god mat iaf <3

WOHOOO, fick hem mina skor idag! Dom där som ja la ut förut. Shiiit va fina dom är.. Dom ska invigas flitigt den 25 då det är FEST!

Nu ska ja slänga upp dagens tips..


See yooou babes! <3



a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0