Fredag..

Heelluu!
Nu va fredagen över, skönt faktiskt, vill att de ska bli lördag eftersom de är då de är FEST! :)
Imorgon ska vi tjejer ut, Jag, Nathalie, Sofia, Linda, Annie och Lizza! Ska bli sjuukt kul, har planerat de här jätte länge kommer bli grymt. Vi ska iaf in till stan, men innan så blir de förfest i Väsby! Woop Woop! 

Idag har ja hunnit med en del roliga saker, Vaknade och gick och duschade haha när ja precis hade satt på raklödder på benet så knackar de på toa dörren, haha tänkte baah va fan kim ligger ju och sover, Men icke sa nicke han skulle komma in och duscha med mig.. SÖTNOS haha han ska alltid komma efter en stund när ja redan börjat duscha, han vill alltid duscha med mig. <3 Min gosunge! 

Efter de så gick fönade ja håret och sminkade mig å sådär, efter de så åkte vi till min Farmor som bor i Väsby, fikade lite och åt lunch! Hon hade gjort hemmagjord lassange, goootttt! Mina systrar va redan där så de va en liten släkt träff.. ;) Som typ varje dag! ÄLSKAR MIN FAMILJ!  

Och Lena ringde och tjatade på mig hela tiden att ja skulle komma  hem till henne. Vi planerade att vi skulle ha en mysdag idag och äta kräftor.. Så efter en stund så åkte vi mot Vallentuna och hämtade kräftorna och åkte hem till Natha och Lena (lena är nathas mamma). Guuud va gott de va med kräftor asså, ja tröttnar aldrig! ;) Älsklingen och Natha sitter breve och ser vääääldigt äcklade ut. Hihi.. Vem faan bryr sig? Ingen har tvingat dom å titta på :P

Sen åkte vi hem till babys föräldrar och fikade och kollade på något skit som gick på tv.. Men de va mysigt, som alltid! <3

Oj de här blir långt men är inte klar än ;) Vi åkte ut till Markim så jag och Natha fick köra lite bil, GICK FAKTISKT SKIT BRA! Är ganska stolt över mig själv, trodde ja skulle köra av vägen när ja möter en bil på världens smalaste väg och måste tänka på att hålla utåt och släcka helljusen samtidigt :O Haha men vi ÖVERLEVDE! ;)

Sen åkte vi 3 hem till mig och baby och åt rostbiff och potatissallad, inte för att ja åt med de gjorde dom. :P Vi tittade på ett tv program som ja tittade på när ja va typ 7, 8 år haha..  Skit läskigt.


Nä nu ska ja inte trötta ut er..


See yoooooou <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0