Huuungrig..

Heej, det är Söndag och som vanligt finns de ingenting att göra.. :/
Ååh vad trött ja blir.. Imorgon är det skola, usch vad fort helgerna går.. :(

Idag har jag inte gjort så himlans mycket, vaknade vid 12 gick upp och tog en cigg, sen tillbaka till sängen och la mig breve min älskling som sov.. Gosade in mig i hans armar och låg där en stund tills ja tröttnade och vart hungrig.. Bad han kliva upp så vi kunde ta något att äta tillsammans, efter ett tag gick han upp så gjorde vi havregrynsgröt, inte så speciellt men de funkade :)

Sen hjälpa älsklingen mamma & pappa med gräsmattan och krattade hela! Haha fyfaan ja gick ut för att hjälpa till men de varade inte länge, Sjuuuukt jobbigt att kratta måste ja säga. Jag satt och fixade mammas naglar, hon har haft gele naglar men hon ska låta dom vila så jag satt och filade bort allting, har typ kramp i armen. Haha och jag som funderar på att jobba med de. ;) Eeeeh de är nog sånt man vänjer sig med tror ja.. Det blir nog till en vana!

Jag har tänkt och jag ska nog gå och göra en nagel kurs så fort jag slutar skolan, sen kanske man kan hyra in sig någonstans och starta eget.. Skulle vara roligt att sitta vid typ en frisör eller något så  man kan få kunder genom de, kan tänka mig att det blir svårt i början att försöka fixa kunder och sådär.. Men får se vad jag vill göra när ja slutar :) Det är iaf en bra plan tycker jag!


Nu skriver jag så fingrarna brinner.. Är såå hungrig och pappa lagar AS god mat! Thai mat (kyckling sezuan) eller va de heter.. Skulle kunna leva på det. <3

Jag och syster kanske ska bara bullar efter maten! Det är så jävla gott, och jag gör alltid samma tabbe och äter bulldeg, det är så j*vla gott men man får så himlans ont i magen efter! :( Haha, men de e smällar man får ta!

Nu ska ja hjälpa pappa och duka tänkte jag!

Jag och min älskling i Thailand! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0