Idag blire mys!

God Morgon, eller va man säger! :)

Har inte sovit någonting inatt! Är såå sjuukt trött! :(
Började 8:20 va i skolan 08:05 älsklingen körde ner mig för han skulle till doktorn, stackarn tror att han har lunginflamation!

Första lektionen hade vi Svenska och nu har vi de igen! Det är ganska slappt så de är skönt.. Man får typ göra vad man vill, åå de tycker ja om! ;)


Idag efter skolan ska jag och min älskling Nathalie åka till stan och kolla runt lite och sätta oss på något mysigt fik och fika! BARA HON Å JAAA MYSIGT! <3 :)

Sen har jag inga planer faktiskt, får ta dagen som den kommer!

Sara min lilla älskling har varit borta en vecka! Träffade henne idag första gången! Hon är bruuun! :( Dumma henne, känner mig som en riktig blekfis brevid henne! Har saknat henne som faan! <3 Hon hade köpt ett jätte fint armband till mig! SÖTNOS! Taaaaaack!


Jag och Sara för ett tag sen innan utgång! <3




Kommentarer
Postat av: HelloNicki



:)

2010-09-27 @ 13:23:06
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0