Myshelg! <3

Vart ett sent inlägg men har bara legat i sängen idag och myst med min älskling..
Har bara tagit det lugnt hela helgen, rätt skönt faktiskt..

Igår så var jag och älsklingen i täby centrum som ja sa förut och mötte Kims mamma, vi gick runt där och kollade lite och fixade en prao plats till mig.. :) e
Efter de så åkte vi hem till babys föräldrar och åt middag.. Va där typ hela kvällen, sen åkte vi till stallet, pappa behövde hjälp att mocka och fylla hö påsar.. Till slut kom vi hem och satte på en film och gosade! <3

Idag så vaknade jag och älsklingen himlans sent men de va as skönt att få sova ut :)
Sen gick ja upp och åt frukost älsklingen låg kvar i sängen haha ja va på rethumör så ja gick in å började dra i hans täcke då slutade de med att han drog ner mig i sängen och började krama på mig myspys! Då kunde ja ju inte vara elak längre :P Sen tog vi en dusch och har bara tagit de lugnt hela dagen.. Vi åkte hem till min syster på en fika, så kom hennes kompis ner med nybakta bullar (både vanilj och kanel) FY FAAN vad gott de va, haha älsklingen tröck i sig säkert 4 stycken :P

Sen åkte vi hem och kollade på en film, inte för att den va speciellt bra för min del.. Haha..


Nu ska ja va social mot älsklingen som ligger i sängen! <3


Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0