Vad gör man?!?!

Heelluu..
KAN INTE SOVA! Faan, varken jag eller älsklingen kan sova.. Vi gjorde ett försök men slutade helt fel. ;) Och sen kunde man ju inte somna.. Har ju skola imorgon känns ju jävligt irriterande, eftersom ja ska gå upp 06:30 :O
Men jag har tur som har världens bästa pojkvän som kan köra mig imorgon till skolan, han ställer faan alltid upp på mig! Älskar han så sjuukt mycket. Finare människa kan man inte hitta! Han är min andra halva! <3

Har inte skrivit på ett tag men har inte haft så mycket tid/lust. :P
Men nu ska ja skriva varje dag, lovar!

Har det hänt något roligt för er i helgen?
Själv har jag inte gjort så mycket bara slappat faktiskt.
Har bara varit hemma för de mesta. I söndags så åke vi och röstade sen åkte vi till älsklingens föräldar och åt tårta eftersom Kims lillebror Sonny fyllde 19 år :)

Bakade chokladrutor idag så åkte jag och min syster Linda ner till min andra syster och fikade :) Så följde min älskade vän Nathalie med!


Nää nu har ja inge mer att skriva om så skriver ett inlägg imorgon när ja sitter vid skolbänken och leker duktig..


Puss & Kraam gullungar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0