Äntligen hemma!

Puuuh! Idag har det varit en stressad dag men ändå haft väldigt roligt.. :)
Kl 13:00 så gjorde jag naglar hos världens BÄSTA Donya, och shiit vad fina dom blev nu, kortade ner dom hur mycket som helst (tänker på jobbet) sen så tog jag en grym färg alltså så jävla snygga!! :)



Medans jag gjorde naglar så gick Nathalie och hämtade Simone på dagis, sötnosen va "påskkärring" idag rutig klänning och några bort suddade fräknar så himla söt så de är sjukt!


När jag väl var klar så hade min älskling också kommit så vi 4 gick ner till centum + Elda, Pappa kom ner och hämtade Elda så tog vi tåget in till Täby..

Där jag handlade saker jag verkligen behöver såsom: 2 Baslinnen som Gina Tricot, En klänning,Linne byxor, rutig skjorta, ett långt baslinne från HM, ett fin linne, ett kort "stort" linne till sommarn, Mobilskal till min Iphone 4, en väska och en skit snygg jacka till min älskling som jag verkligen tyckte att han skulle ha <3 Sen så kunde jag inte låta bli så jag köpte ett par vita Niké skor med rosa märke till Simone sen en rosa/vit Jumpsuit (ni vet som är mode för oss just nu) så jävla gulligt! Kunde verkligen inte låta bli!!

BYXORNA ÄR BRUNA (LJUS KONSTIGT)

Sorry för min "snygga" look, är inte världens snyggaste idag..



Köpte skal till min älskling, kunde inte låta bli han älskar kronor! <3






Exakt sånna här köpte jag till Simone fast ljusrosa märke! Såå SÖÖTA JA DÖÖR!


Haha, vi åt på Mcdonalds där Simone ville ha en ballong och då fick hon de och en påse pommes att äta i vagnen, så himla fin unge <3


Efter täby åkte vi hem till syster och drack kaffe sen vidare till Natha där vi slängde i oss mat och sen vidare hem till mig och hämtade pengar och sen ner till centrum och tog ut mer pengar (till studenten) och sen mötte upp en klasskompis och lämna allt (vi hade typ 10 min på oss att göra allt) Men vi hann..

Efter de hämtade vi upp syster och tog en sväng förbi Max och drack/åt Lyxshake <3 Man kan verkligen inte få nog av de.. ;) Sen muppade vi oss som faan i bilen och hade de skit kul..
Drog förbi Frank (kims kompis) och tog en cigg med Kim & Frank haha Jag, Natha & Fia gömde oss bakom en bil när dom kom ut så började vi skratta då Fia lägger av en skit rolig prutt HAHA! Jag kunde inte sluta garva de va riktigt roligt! :D (min humor)

Nu ligger jag i sängen och kan äntligen slappna av och ska när som helst låna ögonen få vila för imorgon är de en ny dag = Nya tag :)

Imorgon: Upp vid halv 11 och duscha sen ner mot centrum och ta tåget in till Täby (syster Fia vill shoppa)
Sen hem igen och fixa mig, efter de hem till syster där vi ska ha tjej kväll de kommer bli grymt så min systers pojkväns mamma är HÄXA och då menar jag verkligen de.. Hon kan få en att somna in och berätta massa saker.. Hon är riktigt grym och kan se spöken och prata med dom.. :) Jag ser vekligen fram emot de!!
När vi är "klara" hos Fia så ska vi ut och festa.. Ååh vad de kommer bli roligt.. <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe de e bra de med prutten dära. ahahah

2011-04-22 @ 10:18:52
Postat av: Fia

Hahaha, jajemen! Skit ska man ålla ifrån sig! ;D

2011-04-22 @ 12:59:40
Postat av: kimmie

HAHAHAHAHA

2011-04-23 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0