Ett LITET uppehåll!

Jaa, som ni kanske märkt så har jag inte skrivit på ett bra tag men har faktiskt inte orkat.. :/
Å tycker själv att bloggen har varit riktigt tråkig, ja har inte skrivit saker som är intressanta för er att läsa.. Eller hur, håller ni inte med mig?

Så nu ska ja börja om tänkte jag! Jag tänkte först börja göra så här att ja lägger upp dagens t.ex. frisyr, dagens kläder å sådär om ni fattar..
Sen HISS å DISS lista varje Onsdag.. :) Sen så kommer de komma massa nya saker.. Ni får även komma med förslag om vad jag kan skriva om, om det är något speciellt ni känner att ni vill veta eller läsa om!

Lovar att lägga upp bild på ALLT ja köper/beställer hem å sådär.. Ska hålla er riktigt uppdaterade!

Nu har jag en ny HEADER fin va? Själv är jag jätte nöjd för de känns som att den berättar kanska mycket om hur jag är = jag är en väldigt rosa tjej men jag är ändå väldigt grabbig av mig :)


Och ni har inte missat så mycket när ja inte har bloggat då jag har jobbat ganska mycket (jag satsar på en fet lön) HAHA! :) Känns som att ja kommer ha ganska mycket pengar omkring mig snart AND I LOVE IT! Behöver lite saker nu innan sommarn kommer, ska också även göra en läppförstoring igen, tihii OM jag är glad, då jag trivdes som fan med större läppar sist ja gjorde de..


Just nu sitter jag hemma hos Sara med Sara, Carro, Kim & Elda, vi spelade Bingo Lotto tidigare & jag å Baby vann 100 kr :) Så de va ju bra! Man behöver alltid "små" pengar! <3

Vi ska väl ta och packa ihop snart och åka hem..


Kanske uppdaterar er när ja kommer hem med något roligt, tycker ni de?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0