God Morgon!

Vaknade tidigt idag också, gick upp och såg att Elda inte va hemma och förstog snabbt att pappa hade tagit henne till jobbet! :)
Snacka om att dom två tycker om varandra <3
Och pappa är så himla snäll som tar henne på vardagarna..

Vaknade av att Kim ringde och bad mig öppna dörren haha han kom hem för att bajsa, stackarn! :)
Då ja snabbt klädde på mig och slängde på mig smink så nu är jag hos min fina vän Nathalie <3
Vi ska snart laga mat, faan är ju skit hungrig, så de blir naajs!

Ikväll ska vi ha en myskväll med film hemma hos Natha, så de blir jag, Natha, Kim, Simone, Linn & Lizan.
Och de ska bli så mysigt för jag och Kim ska vara barnvakt idag åt Simone så gullungen ska sova mellan oss inatt..
På Lördag morgon så ska jag och Natha åka till täby för hon ska lämna tillbaka något hon handlade förut så då följer Simone med också.
HON ÄLSKAR ATT GÅ RUNT OCH "SHOPPA" hon blir alltid stolt då hon får betala eller hålla i någon vara! :D

Film ikväll: Till de som är vackert

Fakta:
20-åriga Katarina är en tjej från en nedgången förort till Göteborg som aldrig lyckats behålla ett jobb längre än ett par veckor. När Katarina av en slump snubblar över ett klipp med Mozarts Requiem på youtube blir hon till både sin egen och omvärldens förvåning besatt av den klassiska musiken som för henne är något helt nytt. I en önskan att skapa sig en ny identitet följer Katarina musiken och ljuger sig till ett jobb som receptionist i Konserthuset. Hon lämnar sin pojkvän, sin mamma och sina vänner och inleder en relation med den äldre och gifte dirigenten Adam. Allt för att nå fram till det hon tycker är vackert. Men den nya världen visar sig snart vara fylld av makthierarkier och koder som håller tillbaka den som inte gör som den blir tillsagd. Katarina, som nu har bränt alla broar bakåt, är dockfast besluten att hålla sig kvar i sitt nya liv. Kosta vad det kosta vill.






Nu ska jag vara social mot Nathaliiiiie, skriver sen! <3




Kommentarer
Postat av: camilla

Nu får du updatera!! hehe

2011-04-03 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0