Läppförstoring......

God Morgon :)

Vaknade rätt tidigt idag men har storstädat så nu är de fint här hemma..
Elda har legat ute på tomten och tuggat på oxöra, de luktade så jävla äckligt så hon fick inte ligga inne och tugga på de så de va bara att "kasta" ut henne de är ju ändå så himla fint väder så de va bara bra!

Sara kom hit för någon timme sen så vi har druckit kaffe å umgåts litegranna :) Mys!


Mamma kom in med posten för en stund sen då ja fick hem ett paket, haha ja och Natha klickade hem ett läppbalsam med förstoring från Style By Tyra, haha jag och Sara kletade på de på läpparna å j*vlar vad de sved och tro mig dom vart större HAHA! Kostar bara 49 kronor så ni som vill "prova" på att få större läppar kan ju klicka hem de.. Ni får före och efterbilder ikväll, de funkar inte som ja vill å lägga upp bilder.. :/



Klockan börjar närma sig 3 då ja ska jobba, ååh vad jag inte vill jobba idag när de är så himla fint väder.. :( Men men ja måste då ja vill ha alla pengar ja kan få.. ;) Slutar ju 21:00 så vet inte vad som händer efter de faktiskt.. Det är ju Påsklov nu så man vet aldrig va som kan hända :) Något förslag på vad man kan göra när man har lov? :)

Nu ska jag fixa iordning mig sen ner till jobbet :)

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0