Tog en paus igår..

Skrev ingenting igår.. Kände att jag bara ville vara utan att sätta mig framför en data och skriva! :)

Igår så åkte Jag, Fia, Natha, Kim & Linda till täby och shoppade igen, guud vad jag älskar att "ladda" upp med nya kläder när sommarn kommer! :)

Efter de så va de bara att skynda sig hem för att fixa sig, va hos syster kl 19:00 då vi skulle ha tjejkväll!, alltså de är så himla spännande och "sjukt" att hon kan se rakt igenom en annan människa och veta vad man tänker å sådär.. INPONERAD! (stavning?!?)

Sen när vi va klara vid halv 12 så började vi röra oss mot krogen (Jag, Fia, Natha) där vi dansade och hade det riktigt trevligt faktiskt! Tummen upp! :D

Visar senare vad jag handlade för ja ska till jobbet nu börjar 15:00 så de e lite "stressat" hehe!

JAG JUST NU, LITE SLITEN Å SÅDÄR MEN VEM BRYR SIG?
Köpte brillorna igår, vad tycker ni? :)
Visste ni att orange är den "hetaste" färgen just nu?
JAG ÄLSKAR DE!


Skriver senare, puss på er <3


Kommentarer
Postat av: camilla

japp, håller med dig om färgen, den e grymt het om man e brun =)

2011-04-24 @ 09:25:54
Postat av: camilla

vart har du tagit vägen? gillar din blogg!

2011-04-28 @ 19:51:20
Postat av: Anonym

Jasså, du har en sån där fruktansvärd kamphund. Fy bubblan säger jag bara. Gå in på bloggen och kolla inlägger så kanske du tänker om! Tack på förhand.

2011-05-19 @ 11:44:46
URL: http://fruganfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0