God Morgon! :)

Har ni sovit gott? :) De har inte jag, har varit varmt å kallt hela natten, jobbigt..

Nu har jag precis ätit frukost å ska börja fixa mig iordning för ska åka till täby och shoppa lite saker tänkte jag.. :)
ÄLSKAR när man ser att man har pengar på kortet.. Lönen is the sheeeeat!! HAHA!

Guud vad jag läääängtar tills att jag åker, vill inte vara kvar i det här kalla landet! :(

Vill ni ha en bild bomb? Ni har ju inte sett mig på ett tag så here we go! :)

Har har vi min prinsessa, visst har hon blivit lite större :) <3


När det ända jag gjorde va att JOBBA JOBBA JOBBA! Sliten?!?


Mina underbara jobbarkompisar, saknar er! <3


Posebild på mig och Simone! <3 Älskar den här ungen!


Simone, min nya bil och bästa Elda <3



Mysdag hos Sara <3


Svettig promenad ner till Centrum.. :P


Och jag älskar fortfarande min pojkvän som betyder allt för mig! <3




Såhäär :) Ska fixa mig nu, men visar er sen vad jag får med mig hem från Täby (om ja hittar nått) hiihii :)

Puss & Kraam sålänge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0