God morgon!

Vaknade inte nyss men de blir ändå mitt första inlägg för idag right? ;) har inte kunnat sova så bra för har sån helvetes mensvärk!! Och de vägrar försvinna, har ont konstant hela tiden.. Stackars mig.. Väntar på min fina vän Nathalie som ska komma hit och mysa. Vi tänkte slänga i oss lite frukost och glo på en film och sen glida till arninge och köpa flyttkartonger. Sen blir de att packa å packa!! :( synd för jag gillade verkligen de här huset! :( men men de går ju inte att bo utan vatten så vad kan man göra.?! Så det är väl mina planer för idag tror jag.. Skriver lite senare mina vänner! Puss & Kram på er!! <3 Haha ni får en bild på mig hur jag ser ut nu (osminkad & trött) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0