Min älskling!

Nu tänkte jag tillägna ett inlägg till min underbara pojkvän Kim! Han är en sån underbar pojkvän på alla sätt.. Han får mig att vara så himla lycklig.. Han stöttar mig till 100% när jag mår dåligt och är ledsen och han förstår mig jämt.. Vet inte vad jag skulle göra utan honom.. Han och jag vi är ett helt enkelt vi hör ihop! Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom, de skulle inte funka.. Jag vet att man säger såhär när man är tillsammans med någon och jag har sagt samma saker till andra men nu när jag har Kim så känner jag att det här är RIKTIG kärlek, allt annat har varit något annat! Han har visat mig vad kärlek är! KIM, JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID!! <3


Kommentarer
Postat av: ven

Ni är så fina tillsammans!

2011-12-30 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0